Monday, November 7, 2011

PROPAGANDA.

last week kitorang kena buat exhibition untuk subjek Social Studies. bagi aku agak mencabar sebab neh first experience aku buat benda-benda macam neh. plus, exhibition neh kira projek untuk assignment aku. mesti buat betol-betol untuk dapat markah lebih. heh heh heh. okayy jom tengok gambar. lebih afdhal. :D

tajuk untuk exhibition group aku : Persuasive Propaganda. tajuk neh serius best. :D
group member yang banyak memberi kerjasama. thank you.
video-video untuk pameran. ade buat 1 video buatan sendiri. :P
salah satu kumpulan yang aku rasa menarik perhatian. tajuk pasal culture red indian rasenye.
antara kumpulan yang menarik perhatian aku jugak. banyak makanan. yang penting ade sekor badut. hehe.
ini plak kumpulan yang buat pasal japanese culture. ade 2 orang budak pakai baju kimono. mesti mahal dorang sewa. :D
antara senior tesl yang datang memberi sokongan. banyak lagi senior-senior yang datang. thanks seniors yang baik hati sekalian. :)
overall exhibition kali neh best walaupun ade berlaku sedikit benda yang tak sepatutnya. takpe, still boleh diuruskan dengan baik masalah tersebut. alhamdulillah. :) hati aku berbunga-bunga bila madam C siap hantar SMS puji kitorang buat dengan baik. maybe orang lain akan rasa biasa pujian tuh, tapi aku rasa bersyukur. semoga semester akan datang akan buat dengan lebih bagus lagi. aminnn.:)

No comments :

Post a Comment