Thursday, September 15, 2011

ESOK HARI MALAYSIA. JANGAN LUPA TENGOK EH. ;P


korang tau tak esok hari ape ? aku takkan salahkan korang kalau korang taktau sebab secara jujurnya sebelum neh pun aku taktau. aku baru tau tahun neh kot actually ? haha. tak peka langsung gua neh haa. ;p esok iaitu pada 16/09/2011 ialah hari malaysia. dengan ini aku mengumumkan yang esok cutiiii !

macam yang aku cakap kat post INI, aku terlibat dengan persembahan sempena hari malaysia neh. of course bukan aku seorang sebab aku bukannya artis. heh. aku terlibat dengan persembahan HUMAN LED yang mengiringi semua persembahan yang ada. 10 IPG terlibat dengan persembahan neh yang berjumlah sebanyak 2300 orang (if i'm not mistaken).

mesti korang taktau kan HUMAN LED tuh ape ? haa tengok video neh. neh ade sedikit rakaman time buat raptai harituh. ;p


korang fikir senang ke hapee nak buat ? nampak memang senang sangat tapi latihan untuk buat benda tuh jadi perfect masyAllah penat dia tuh. fuhh. siap bermandi hujan lagi untuk berlatih. akibatnya banyak orang demam. doakan mereka-mereka yang demam tuh tak rebah esok. aku pun tergolong dalam golongan "mereka-mereka" tuh. -.-'

jangan lupa tengok sambutan hari malaysia esok. ada aizat hamdan, syamsul yusof, yusof haslam dalam perarakan kereta. kawan aku dok sebok-sebok cakap syamsul yusof tuh cute. boleh tahan cute jugak lah. hehehe.

sekian nur liyana binti jamaludin melaporkan. akhir sekali, salam 1 malaysia. jangan lupa cari aku di kalangan 2300 orang tuh. aku duduk sebelah kiri atas ye. harap maklum. hihi.

good luck kepada semua yang terlibat. good luck kepada abg azad(conductor). good luck conductor-conductor sampingan. good luck sector A1. good luck kawan-kwan. good luck diri sendiri. ;)

1 comment :