Saturday, September 3, 2011

BALIK SEMULA KE TEMPAT ASAL.


dah seminggu rupanya aku balik JB. duduk rumah memang heaven.

boleh makan sepuas hati
boleh gelak sekuat alam
boleh pakai baju seburuk ada.
boleh tengok tv puas-puas
boleh bawak kereta pegi mana-mana
internet laju berkali ganda
katil yang besar lagi empuk

nikmat, kan ? yang penting, atleast aku boleh jadi diri sendiri. oke, akhiri cerita tentang kenikmatan duduk rumah sebab lagi berapa jam aku dah kena balik KL semula. sumpah tak seronok pun nak balik ! dapat cuti seminggu je. huhuhu.

bye-bye rumah, hye-hye KL ! assignment yang bertimbun-timbun menanti ku di sana. bila aku cakap bertimbun maksudnya memang bertimbun. i hate it. pfttt. tapi aku akan cuba untuk buat yang terbaik. result assignment bagaikan nyawa aku. hehehe. adios~

btw, good luck kepada kawan-kawan yang bakal berdaftar ke universiti masing-masing pada minggu ini dan minggu depan. bersedia jelahh korang untuk berjemurberatur tengah panas. seriously aku nak ucapkan PADAN MUKA. kikikikiki. good luck yaww. ;p

No comments :

Post a Comment