Wednesday, June 15, 2011

UITM ? AKU TAK RINDU, AKU RINDU.

benda yang aku takkan rindu sepanjang bergelar pelajar asasi :
1. assignment berlambak-lambak.
2. penat mendaki tangga. *kelas selalu dekat tingkat yang paling atas.
3. berebut berhimpit nak naik bas pegi fakulti.
4. buku undang-undang yang mahal nak mampuihhh.
5. kena fluent english HAHA.
6. bilik aku tingkat paling atas.
7. mesin basuh selalu rosak.
8. kelas sampai pkol 6.00pm.
9. elaun sket sangat HIHI.
10. banyak godaan berbelanja *abes elaun licin.
11. almari kecik sangat.
12. subjek law yang susah nak dihafal.

perkara yang aku akan rindu sepanjang bergelar pelajar asasi :

1. pergi karaoke sama-sama dengan budak kelas walaupun satu lagu pun aku tak nyanyi. * segan kot suara tak sedap. hehe.

2. beli tiket bas, tunggu bas, kutuk pak cik bas sembelit lahh cirit birit lahh sebab lambat sampai, dan naik bas sama-sama dengan dalina untuk balik JB. al-maklum dua-dua pon homesick. hihi.

3. pergi berkayak di tasik shah alam dengan emirot, dalinot dan jihot. bau tasiknye fuhh sungguh 'menyenangkan'. overall kayak memang best ! ;p

4. amek gambar pura-pura tengah buat props untuk presentation drama semata-mata untuk dapat markah lebih dalam markah kerjasama kumpulan. HAHA.

5. merantau ke negeri sembilan untuk menyempurnakan tugasan drama. alhamdulillah hasilnya memuaskan. tak sia-sia tak balik cuti thaipusam untuk siapkan drama. :)

6. berjalan kaki ke fakulti. oke, itu kadang-kadang fun. tapi mostly memang memenatkan ! hihi.

7. buat discussion malam-malam dengan satu kelas untuk drama subjek LAW2. benda nehh yang banyak membantu aku dalam subjek nehh. :)

8. debate. aku akan rindu saat-saat debate tuh. seriusly kat uitm lahh first time aku debate. memang pengalaman yang berharga ! fikir senang ke nak debate huh ? ;p

9. berposing dalam kelas sementara tunggu lecturer sampai. nehh yang paling aku suka ! hihi. memang contoh pelajar cemerlang kan. -.-'

10. public speaking. yang nehh susah sebab aku bukan jenis yang pandai untuk grab attention orang. susah lahh kot gile !

**special thanks to dalina, emira dan yasen sebab banyak membantu aku dalam kebanyakan assignment. tanpa kerjasama dari korang kita takkan dapat markah yang agak tinggi dalam assignment berkumpulan kite. and korang je orang yang sekepala dengan aku kat sane. double thanks to emira sebab selalu teman aku pergi mana-mana setelah dipaksa. haha. triple thanks to dalina sebab ko memang banyak tolong aku kat sana(aku malas nak mention, banyak sangat. hehe) especially sem02. thanks korang. ;)

4 comments :