Sunday, October 17, 2010

MESTI JADI ORANG LAST YANG TAHU. GRR. :)


tadi kat facebook ada kawan tuh cakap lagi 2 minggu result final exam keluar.
jeng jeng jeng..
what ? cepat gila kot.
yang paling sadisnya kan, aku mesti jadi orang paling last tau pasal hal2 uitm.
aku taktau tarikh tutup pendaftaran kolej bile.
tiba-tiba dimaklumkan esok tarikh last.
apa lagi, macam lipas kudung lahh aku pergi isi borang pendaftaran kolej tuh.
maklumat semua tuh entrah betol entah tak.
maen taram je ikut suke hati aku.
if maklumat salah dia takkan sue aku kan ? hee.
sekarang nehh rasa lega gila dah selesaikan pendaftaran kolej. fuhh..
asyik tangguh je dari berminggu-minggu yang lalu. haha.
hope permohonan kolej aku berjaya lahh. amin3.
kalau tak berjaya alamatnya terpaksa lahh aku carik rumah sewa next sem. -.-'
uitm, please don't be so cruel toward foundation students, can you ? T_T





No comments :

Post a Comment