Tuesday, July 20, 2010

KERANA GELAK. :)


Pada malam yang sunyi *cehh ayat nak skema kan.haha , tiba-tiba je budak sorang ni call.

Aku : Hello hello hello !
Dia : -waktu ni aku tak dengar apa-apa suara-
Aku : HELLO ! -aku cakap lah hello lg sekali sebab maybe dia tak korek telinga setahun kot.babe,jgn mara.hihi-
Dia : Hah, yana.
Aku : Apsal kau call wehh ?
Dia : Saje je sebab aku rindu kat kau. HAHA.
Aku : -tiba-tiba je aku rasa macam nak gelak sekuat hati.sape yang dah lama kenal aku mesti tau kan aku gelak versi mane?haha-
Dia : -Suddenly dia ketawa macam kene rasuk.haha-
Aku : Wehh apsal kau gelak ? *sambil ketawa-ketawa.
Dia : Takde, aku dah lame tak dengar kau gelak mcm tu duhh. HAHA.
Aku : Wehh kau bukan ade test ke esok ?
Dia : Ha'ah lahh.
Aku : Habis tu apsal ko call aku wehh ? HAHA.
Dia : Kan aku dah cakap tadi yang aku rindu kat kau. HAHA. Dah lah wehh.
Aku : HAHA. wehh good luck esok.

Maka dengan itu berakhir lahh perbualan kitorang yang tak seberapa tu. *Wehh budak, thanks sebab call aku malam tu. Kau da berjaya menggeletek aku dengan ketawa tak ingat dunia kau tu. Macam tau-tau je aq tga down kan. hihi. Ehemm ehemm, aq tengok kau happy je kan. aku tau sebab ape. ko takk payah nak nafikan. wekkk. ;p semoga berbahagia dengan TUTTTTTT. muahahahaha.



dengar orang ketawa bole membuatkan
kita happy and mungkin jugak membuatkan
kita melupakan segala kekusutan yang
melanda. :)

No comments :

Post a Comment